onsdag, december 10

På promenad med mamma=o)

4 kommentarer:

annelie sa...

Härlig bild. Har ni kallt där?

Angående mig och min läsning så läser jag ett par kapitel varje kväll, vid sista kvällsamningen. Då ammar hon rätt länge (så att hon ska sova länge...) och då hinner jag med lite böcker. På dagarna läser jag inget..

Världen är liten… sa...

Annelie: Inte kallt direkt, utan runt +10 men det har varit blåsigt. Åh du vet hur man är, iallafall jag har en tendens att klä lillan lite för mycket..
Ang läsningen, vad skönt att du är mänsklig=o).

Anonym sa...

Den där lilla jackan känner vi igen. Kul att den kom till användning.

Världen är liten… sa...

Fredrik/Linda: Jajamensann den jackan är helt perfekt - tack så mycket! Lustiga är att folk som inte vet om hon är en pojke eller flicka tror att det är en pojke bara för att jackan och nappen är blå!