fredag, maj 6

Konstigt

Vilken konstig natt. Den började bra då lillasyster somnade tidigt storasyster somnade snabbt utan krångel. En timme senare vaknade lillasyster och somnade inte igen förrän klockan 01!! Resten av natten så var hon extremt rastlös och vaknade igen vid 06.30 för att äta. Klockan 07 var det dags att stiga upp för att hämta maken på flyget, lillasysters gudmor sov över så jag hade tänkt smyga iväg fram och tillbaka innan barnen vaknade men naturligtvis blev det inte så. Mina barn, som vanligtvis sover som stockar på morgonen, bestämde sig båda två för att vakna samtidigt som mig så det blev lätt kaotiskt innan jag äntligen kom iväg. Åh naturligtvis landade maken 15 min tidigt så stackarn fick vänta typ 20 min innan jag behagade dyka upp. Pust, jag blir trött bara av att skriva detta... Hoppas nu bara att resten av dagen blir bättre.

Inga kommentarer: