fredag, juni 6

Sova, sova

Oj vad mycket energi jag hade igår efter jobbet, handlade, vek två masikner med tvätt, sopade nedervåningen, plockade ur diskmaskinen etc. Åså helt plötsligt tog jag bara tvärslut, ville bara lägga mig ner och svamlade när jag pratade med Maken i telefonen som genast beordrade mig att ta en liten tupplur. Somnade på studs och vaknade inte förrän en timme senare, lagomt mosig men redo att umgås med familjen resten av kvällen. Om jag hade några problem att somna 4 timmar senare pga av min lur? Närå, somnade som en stock=o).

2 kommentarer:

Kapybaran sa...

"charmen" med att vara gravid :)
inte bara åker humöret berg-och dalbana, orken gör detsamma.

men aldrig är det så gott att sova som när man är sådär dödens gravvotrött.

Världen är liten… sa...

Kaypbaran: Jamen eller hur=o), länge sedan jag hade sådan underbara tupplurar som jag haft sedan jag blev gravid. Å andra sidan har jag aldrig sovit så dåligt på nätterna som jag gör nu då jag måste upp för att gå på toa minst 2ggr per natt!