onsdag, juli 25

Dileva Flashback

Har nyss kommit hem fran jobbet och bytt klader till shorts och t-shirt, kanner inte riktigt for att mysa i soffan i kjol och klackskor...T-shirten som jag drog fram fran djupet av min garderob ar dock en riktig raritet, Dileva's konsert t-shirt fran 1995 eller 1996! Den ar orange med vita muddar och trycket over brostkorgen ar ett rott hjarta med gul ram och ett blatt allseende oga i mitten, later valdigt mycket som Dileva eller hur=o)? Jobbade som servitris det aret som Dileva var pa Skellefte Festivalen och hade nojet att surra lite med honom och servera honom hans middag innan han gick upp pa scenen. Efter att jag hade jobbat klart sag jag slutet av konserten, kopte t-shirten och bestamde mig sedan for att titta in pa artist efterfesten som holls pa mitt jobb. Med t-shirten i hogsta hugg springer jag pa Dileva igen, fick hans autograf bak pa ryggen och en stor kram! Ville forstas inte tvatta den efter det men var ju tvungen da jag ville anvanda den mer an en gang=o).

Inga kommentarer: