lördag, november 29

Våran lilla ängel

9 kommentarer:

Kapybaran sa...

sweeeeeeeeeeeeeeetest!
oj, så fin hon är! ett riktigt litet mirakel.

annelie sa...

Oj vilken fin bild på bedårande liten tjej!

Meilita sa...

Tänk att få snusa på den där lilla godingen. Jag blev mållös av den där bilden. Jättefin!

Världen är liten… sa...

Kapybaran:Visst är hon=o), bilden togs av min polare vars stora intresse är att fotografera.
Annelie: Det tog ett tag innan hon öppnade ögonen men visst blev det bra=o)?
Meilita: Du är så välkommen tant V., men du kanske vill vänta tills vi flyttar till Californien=o)?Lillsnuttan är så fin!

BB sa...

What a darling! We just think she is perfect!

Världen är liten… sa...

BB:Thanks sweetie, yeah mommy also thinks she's perfect=o)

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Inte illa att få till ett kort med öppna ögon, själv misslyckas jag konstant. Har nu ca en triljon blund-bilder. Men skam den som ger sig... Kram

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Kram//Malin o Patrik

Världen är liten… sa...

Linnea:Tack=o). Men som sagt korten är tagna med en proffskamera, vi höll på i en timme och jag tror att den här bilden är tagen på skötbordet.
Malin: Tackar och bockar, nu vill jag se fler bilder på lilla A.!!