tisdag, april 14

Rörd och tacksam

Ett paket från Sverige låg och väntade på oss när vi landade i L.A. Omsorgsfullt valda presenter; kläder till lillan med Bamse- och Fem myror är fler än Fyra elefanter motiv,och choklad och ett vackert smycke till mamma. I paketet låg också ett kort från farbror, faster och Meilita med familj med lyckönskningar om en bra start i den nya staden. Det var så fint, och jag blev glad i hela kroppen. Det övergick dock snabbt till tårar och en enorm saknad. Saknad över att inte vara nära min familj, släkt och vänner i Sverige, att jag inte kan hälsa på dem när jag vill och saknaden av vännerna och vårat hus i Boise som vi precis lämnat.

2 kommentarer:

Meilita sa...

Saknar dig med - massor. Nu sitter jag också här och snörvlar samtidigt som jag blir glad att paketet värmde!

Världen är liten… sa...

Meilita: Det var så fint, känner mig mycket bättre nu när maken är här(han körde från Boise till LA och kom inte hit förrän på söndag em.).