onsdag, november 4

Sova hela natten

Vill nästan inte säga det högt, samtidigt som jag så gärna vill fira detta enorma framsteg! Ok, det får bära eller brista eller famous last words som man säger här borta...Lillan har sovit hela natten i sin egen säng hela 3 nätter dom senaste 5 nätterna, helt otroligt=o). Så här utvilad har jag inte varit sedan jag var gravid i typ 5:e månaden, vilket var mitten på juli förra året! Har kommit på att hon inte får sova eftermiddag, och om hon är jättetrött så får det bara bli en kortis som idag då hon somnade i min famn medans vi läste Nicke Nyfiken. Borde kanske ha kommit på detta tidigare, men det har aldrig varit ett sådant tydligt samband som dom sista dagarna.

2 kommentarer:

Meilita sa...

Det brukar bli lite enklare när de bara sover en gång mitt på dan. Hoppas att det håller i sig och att alla sover gott i det nya huset!

Anonym sa...

bra start