torsdag, april 8

Lillan ska bli storasyster=o)

12 kommentarer:

Linnéa sa...

Åh, vad roligt! Stort GRATTIS!! Spännande, när är det dags?

annelie sa...

GRATTIS. Vad kul! När är det beräknad leverans?

Världen är liten… sa...

Linnea & Annelie: Beräknat datum är den 1 oktober, så det blir ganska exakt 23 månader mellan barnen.

Dorisettan sa...

Oiiiiii! :-D

Kapybaran sa...

nämen?! GRATTIS, så underbart!!!

sitter här och ryser :)

Världen är liten… sa...

Dorisettan: =o)
Kapybaran: Tack! Ultraljud är världens vackaraste bilder.

Anonym sa...

Tjoho!
Så himla kuligt att lillan ska bli så stor! Storasyrra, åhhhh så härligt!
Jättestort GRATTIS!!
Kramis Hallonsamb.

Världen är liten… sa...

Hallonsamb: Tack söta du! Lyssnade på schlagerfest på svensk radio häromdagen och då spelade dom Barbados "Se mig", oj vad jag saknade dig min vän!

Ättapjötten sa...

Jättegrattis!
Passa på och var med i min tävling i en Skelleftebutik, eftersom du kommer hit snart!
Kram
Kristina

Världen är liten… sa...

Ättapjötten: Tack så mycket, det ska jag göra!

Carolina sa...

Men grattis, vad roligt! Har själv 18 månader mellan mina - härligt med tätt! ;-) kram

Världen är liten… sa...

Carolina: Tack så mycket, vi var lite chockade inledningsvis men nu känns det jättebra! 23 månader blir bra. Hur hittade du hit?