torsdag, oktober 21

Stimulans

Visst har man att göra när man har två små men jag måste ändå erkänna att jag känner mig lite understimulerad. Det hjälper ju inte att de små liven varit förkylda, de är på bättringsvägen, och att det har regnat hela veckan - bläää. Känner mig redo att börja promenera med dubbelvagnen.

Det känns som om jag är helt återställd fysiskt, trots att det gått mindre än 3 veckor. Har inte tagit en värktablett på över en vecka. Med lillan tog det mycket längre tid att återhämta sig.

2 kommentarer:

annelie sa...

Det kommer jag ihåg att det var väldigt skillnad på. Tre dagar efter jag fått Svea kändes det inte att jag fått barn, efter Nisse tog det längre tid..

Världen är liten… sa...

Annelie: Intressant, undra varför? Hade ju ingen ryggmärgsbedövning eller annan smärtstillande med lilla My, tänkte att det kanske var därför som jag återhämtade mig snabbare?