måndag, maj 19

+37 C här och snö där!

Herre j-klar vad varmt det har varit i helgen!!! +34c på fredagen, +37c på lördag, +35c igår och det ska bli typ runt +32c idag! Vet att det låter som paradiset för dom flesta men det är tufft när man måste sitta längre stunder utomhus (Bonusens baseballmatch), fixa i trädgården eller slappna av och somna trots att det känns som om kroppen kokar. Å andra sidan pratade jag med mamsen igår och i schtaan hade det både regnat, snöat och haglat under söndagen vilket ju inte heller är någe kul så här i mitten på maj.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad roligt att ni ska få bebis!!! Jag kommer att följa er resa med spänning :-)

GRATTIS!!!

Meilita sa...

Alltså...don't get me started om det här vädret. Det är så kallt så kallt så kallt. *Brrrr*

Världen är liten… sa...

Lillasyster: Tack så mycket=o)!! Vi är naturligtvis jätteglada och då det är min första graviditet är ju allting så nytt och spännande.
Meilita: Ja det är som att välja mellan pest och kolera! Ge mig +25c och jag skulle vara överlycklig!