torsdag, juni 5

Cozmo är till salu

Cozmo, min katt, står inte högt i kurs idag.. Jag skulle vilja säga att han är till salu till lägst bjudande! Först och främst bestämmer han sig för att gå på lådan precis när vi har satt oss ner för att äta frukost, detta må ju vara men min skruttkatt lägger sådana stinkare(som han dessutom sällan täcker över) att man genast måste åtgärda antingen med doftspray eller rensa lådan för att överhuvudtaget kunna andas normalt. Så jag går dit för att kolla läget, spraya lite och dra igång fläkten (nej jag rensade inte kattlådan då man inte ska göra det när man är gravid). Då visar det sig att kattskrället missat lådan, lagt en liten korv på kanten och en liten korv just utanför dörren till tvättstugan!! Men va f-n!!! Jag sprayade, drog igång fläkten och sedan fick stackars Bonusen rengöra resten. Som tur var så var det väldigt lite men ändå, ibland är husdjur riktigt snuskiga..

1 kommentar:

BB sa...

Hey! I might just learn Swedish this way. I know how you feel. Sometimes they are handfuls and there is no way to communicate to them that you really don't appreciate their bathroom habits. Stinkers, literally!