söndag, juni 22

Matrapport

Hitills så har denna resa mest handlat om mat, vad vi ska äta just nu, härnäst och lite senare! Det första jag åt när vi kom hit var Arboga leverpastej, dom flesta utlandssvenskar vet precis vad jag pratar om när jag säger att leverpastej är en av dom pålägg som man saknar allra mest när man inte bor i Sverige. Dagen efter blev det en räkmacka på Stigs, gu vad jag hade längtat! Och slutligen på midsommardagen så åt vi MAX-mål, satan i gatan så gott! Lovar att återkommer med mera matporr om några dagar=o).

2 kommentarer:

Meilita sa...

Förstår att du har en lång och stor orgie på svensk mat - du gravida kvinna!!!

Anonym sa...

Hallå och välkommen hit!
Jag reser bort i en vecka, sen är jag hemma i några dagar och åker sen en vecka till den 9 juli. Vi har fest hemma hos oss den 5 Juli om ni har möjlighet får ni gärna komma. Kring 18 snåret, säg bara till någon dag innan. Annars så kanske vi hinner träffas någon av dagarna jag är hemma eller när jag kommit tillbaka. Hur länge är ni här?

Kram K