måndag, augusti 31

Sova säng

Vi var och kikade på huset igen igår, bara 15 dagar kvar tills vi skriver på alla slutgiltiga dokument och 16 dagar kvar tills vi får alla våra grejer! Alltså jag längtar så efter min egen säng, att ha mitt eget kök, min egen soffa etc. Men framför allt längtar jag efter min egen säng då madrassen vi legat på i snart 5 månader är väl gammal , man känner varenda fjäder, och jag vaknar varje morgon med värk i kroppen.

Minns när vi köpte vår nuvarande madrass hur min bror i princip predikade om hur mycket vårt liv skulle förändras till det bättre med denna nya säng. Så här i efterhand måste jag nog erkänna att han hade rätt, för man sover ju så mycket bättre med en bra madrass och en god natts sömn gör att livet, inklusive motgångar, känns så mycket lättare att hantera.

1 kommentar:

Meilita sa...

Sängen och soffan är husets viktigaste möbler. Vi kostade på en extra tjock och dyr bäddmadrass and I still Looove it så här sex år senare...