lördag, juli 10

Tacksam

För några veckor sedan bestämde jag mig för att göra en medveten attitydförändring.Jag bestämde mig för att verkligen börja njuta av denna graviditet för att det är så fantastiskt och då det är min sista och jag vet att jag kommer att sakna att vara gravid om 2 år eller så. Nu är det ju inte så att jag gått runt och klagat hela tiden, det har gått riktigt bra men ni vet halsbränna, ryggont, senadrag och allmän trötthet har plågat mig speciellt dom senaste veckorna. MEN, det är ju inget utöver det vanliga det hör ju liksom till och är ju verkligen inte så farligt med tanke på vad som kan hända. Dessutom är jag oerhört tacksam att jag överhuvudtaget kan bli gravid för det är verkligen inte en gåva som man ska ta för givet.

1 kommentar:

Meilita sa...

En mycket vis kvinna har talat!