onsdag, september 12

Avskyr

Oj vad jag avskyr reklam for mensskydd, speciellt de som forsoker fa de att framsta som " Ah vi ar alla systrar, vackra och frascha i vara trendiga klader, vi dansar runt och vi har det sa kul trots att vi har mens for att vi anvander det COOLA super-absorbent-trendy-hollywood- glitter on the side tampongen"! Som om det inte skulle vara nog sa spelar dom nagon "kack" lat som naturligvis fastnar som klister i huvudet som man finner sig sjalv nynnandes pa i tid och otid. Ingenting, jag upprepar ingenting ar coolt eller frascht med mens!

3 kommentarer:

Meilita sa...

Men preciiis! Och Varför har de ofta vita brallor eller vrålkorta kjolar? Själv är man uppsvälld, finnig och jäkligt anti!

Dorisettan sa...

Glitter-on-the-side-tampong!!??? Jag kan inte tänka mig att NÅT skulle vara tråkigt i sällskap med en sådan. Skulle gärna vilja se försäljningsstatistik på dem också....
Nä, jag stör mig också lite på den sortens reklam. Vita brallor liksom.....

Världen är liten… sa...

Meilita:Jepp, uppsvalld, finning och anti! Korta kjolar och vita brallor ar alltid opraktiskt, speciellt nar man har mens.
Dorisettan: Sorry sweetie, didn't mean to get your hopes up, the glitter on the side tampon does not exist!