måndag, september 24

Traning Del 3

En dammig, ensam och orord liten eliptical...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå börjat träna igen, efter mina två små liv. Har även gått på diet och gått ner 35 av mina 40 kg!!
Härligt!!
Hallonsamb.

Världen är liten… sa...

Hallonsamb: Bra jobbat! jag ar mycket imponerad, dock inte forvanad da du alltid har varit valdigt malmedveten och envis=o)!

Anonym sa...

Åh...jag har oxå kommit igång med den gamla träningen igen. Är mest på hälsostudion och trimmar mage och rumpa. Nåja försöker iallafall! Enligt core instruktören idag så ska vi fixa rutorna till beach 2009 så då har jag ju ett tag på mig, tack och lov. Lycka till med träningen och kanske du kan gå med i bicepgruppen på facebook snart.

Världen är liten… sa...

Kicki: Lycka till, knepet ar att fa traningen att bli en rutin, att det kanns konstigt om man INTE tranar.