onsdag, september 15

Dags att gissa

Vad tror ni, pojke eller flicka? Datum och tid? Åh om ni känner er riktigt duktiga så kan ni slänga in en gissning på längd och vikt också=o)!

Mitt beräknade datum är den 1:a oktober. Jag har gått upp cirka 12kg. Lillan föddes en vecka efter beräknat datum och hon vägde 2900g och var 50cm lång. Min mage är i princip identiskt med hur jag bar lillan, enda skillnaden är att hon låg mer mot ryggen medan den här bebisen spjärnar mera utåt vilket gör att min mage antar alla möjliga och omöjliga former daglig dags.

6 kommentarer:

Linnéa Morén sa...

Får man se en liten bild på lilla magen måntro..?

Världen är liten… sa...

Vi ska se vad vi kan ordna=o).

Meilita sa...

Klart det blir en lillasyster ;)

annelie sa...

Jag gissade faktiskt rätt på datum förra gången, visst gjorde jag det? Men däremot gissade jag fel på kön då.

Denna gång gissar jag på en flicka, 2 oktober, 3050 g och 48 cm. :)

Världen är liten… sa...

Meilita: Ok, förra gången gissade du på en pojke=o).
Annelie: Helt korrekt, du gissade 2:a nov men att det var en pojke.

För övrigt så gissade alla som gissade då på en pojke!

Dorisettan sa...

Förra gången tänkte jag solklart flicka och nu gissar jag flicka igen. Eller pojke. Eller kanske flicka. Eller...