onsdag, december 12

Tomten i Idaho

Sa fick jag da antligen tummen ur igar, jag slog in alla julklapparna som som ska skickas till Sverige och oj vad manga det blev (trots att vi lovat att vi minsann skulle dra ner pa julklapparna i ar) sa raknade jag totalt 9 stycken! Maken tog med sig klapparna pa jobbet och ska skicka ut dom pa lunchen. Aven om 12 december kan tyckas lite sent sa ar det faktitiskt rekortidigt for mig, hade visserligen lovat mig sjalv att inte skicka ut dom senare an i mitten av november i ar, men jag brukar vanligtvis inte fa ivag dom forran ett par dagar innan julafton! Sa himla skammigt, speciellt nar ens lilla 7-ariga brorsdotter paminner en om det varje ar, och att hon minsann ar sa van vid att fa fasters julklappar i januari att det inte ens verkar konstigt langre..

Inga kommentarer: