lördag, augusti 18

Shopping

Maste kopa skor idag, svarta skor med liten klack som jag kan ha bade pa jobbet och pa fritiden. Min gamla borjar se riktigt risiga ut och det ar bara en tidsfraga innan de gar sonder. Tycker inte om att jag MASTE hitta ett par, too much preassure, vilket oftast leder till att jag inte hittar nagra...Om jag daremot bara fonstershoppar pa grund av daligt med pengar eller for att jag inte letar efter nagot speciellt hittar jag oftast mangder med klader och skor som jag bara maste ha, lustigt hur det dar funkar=o)!

2 kommentarer:

Meilita sa...

Shoppingförbannelsen kallas fenomenet...

Världen är liten… sa...

Meilita: Suck, forsokte idag ocksa men det var helt hopplost. Hittade ett par som jag verkligen gillade men naturligtvis fanns dom inte i svart. Ska forsoka hitta dom pa natet.