tisdag, april 24

Baby Story

heter programmet som jag sag igar som foljer familjer fore och efter forlossning, deras tankar, radslor, funderingar, forhoppningar etc. Denna show var fokuserad pa "Vad hande sedan - 3 ar senare", sa sager pappa foljande nar de pratar om sjalva forlossningen: "Frun hade ett oronbedovande skrik under hela forlossningen, jag blev riktigt irriterad faktiskt, av alla saker som hon kunde ha valt att gora valde hon att skrika!"... Va, hur har han mage att kritisera henne i det laget?! Har sjalv inte gatt igenom detta men efter vad vanner och bekanta har berattat sa anser jag att ingenting en kvinna gor under sjalva forlossningen kan vara fel eller irriterande!! Ah skulle maken/sambon trots allt kanna sa i "stridens hetta" sa ska dessa kanslor vara som bortblasta nar bebben val kommer ut och ska aldrig diskuteras igen!! Jag blev sa forbannad nar jag horde det dar, eller vad tycker ni lasare som fott barn?

1 kommentar:

Meilita sa...

Det är inte lätt att vara pappa under en förlossning och ibland ska man inte säga allt man tänker!