tisdag, april 24

Froken Sverige 2007


Alltsa, jag vet inte...Ska vi verkligen skicka denna flicka till Miss Universe? Jag vet att man har forsokt gora om Froken Sverige tavlingen sa att deltagarna inte bara bedoms efter utseende utan aven intelligens och personlighet. Ah jag appladerar att man forsoker men hur man an vander och vrider pa detta sa ar och forblir det en skonhetstavling, spelar ingen roll hur mycket man an forsoker att saga att det har med personlighet att gora. Jag anser att antingen sa lagger man ner denna forlegad tradition helt och hallet eller sa maste man vaga sta for det faktum att det ar en skonhetstavling och inget annat!! For hur mycket man an forsoker sa gar det tyvarr inte att skita och halla igen pa samma gang...

4 kommentarer:

Meilita sa...

Men aoutch - vem är det och i slutändan vem bryr sig om skönhetstävlingar? Inte då jag!

Världen är liten… sa...

Precis, lagg ner skiten eller sluta hyckla!

Camillas lockar sa...

Och hon är inte ens snygg...!

Världen är liten… sa...

Camilla: I know!!