tisdag, april 3

Kanner mig OERHORT aggressiv just nu!

Ja, jag vet vad ni tanker (atminstone de man som laser denna blogg) "hon ska sakert ha mens"...Na, det ska jag faktiskt inte, som kvinna kan jag och har ratt till att vara hur arg jag vill utan att det ar diverse hormoner som spokar! Na den riktiga anledningen ar nog somnbrist, vilket jag vet ar ett slag i ansiktet mot alla er smabarnsforaldrar da jag egentligen inte har en aaaaning om vad riktig somnbrist ar, eftersom jag vaknade 02 i natt av att det lat som om nagon forsokte bryta sig in i varat sovrum!! Trodde forst det var katt-fan (ar inte ett fan av min stackars katt sa dar mitt i natten..), men det visade sig bara vara vinden da Maken lamnat fonstret oppet. Vid det laget var jag klarvaken och det tog mig atminstone 20 minuter att somna om och nu kanner mig helt snurrig trots tva koppar kaffe senare..

Inga kommentarer: