måndag, oktober 8

Fotboll pa en sondag

Var och sag amerikansk fotboll igar, vart collegelag BSU fornedrade New Mexico State University 58 - 0!! Vi hade superbra platser, forsta parkett precis bakom spelarbaset - underbart. Det hade varit annu battre om det inte hade varit for den forpubertale unge mannen precis bakom mig som skrek matchen igenom, hans rost var sa genomtrangande, sa irriterande sa fruktansvard att det nastan var ohallbart - efter 2 timmar var jag i princip redo att klocka honom med en rak hoger! Som tur var sa bestamde sig hans familj for att aka hem innan matchen var slut, mot hans vilja givetvis, men fasiken vad skont nar han forsvann. Det visade sig da att det inte var bara jag som irriterat mig, i princip alla runt omkring oss drog en lattnads suck. Bilder fran matchen kommer imorgon.

2 kommentarer:

Meilita sa...

men kussen!!! Ny layout - Wow...trodde jag gått vilse.
Fint!

Världen är liten… sa...

Meilita: Tack, kande att det var dags for en forandring pa bloggen! Tyckte verkligen den layouten var superfin, idealiskt vore om menyerna kunde vara pa hoger sida men man kan ju inte fa allt.