måndag, oktober 29

Smarta x 10

Idag har varit den varsta dagen jag har haft pa lange, vad det galler kramper vill saga. Slutade tidigt, tack och lov, och gick hem for att ata lunch. Allting var frid och frojd tills jag helt plotsligt fick varsta mensvarken x 10!! Jag har en viss kramp varje manad men det har var liksom overdjavulskt och pagick intensivt i over en timme! Jag kunde inte sitta, ligga eller sta, jag bara skrek utover mig och visste inte vart jag skulle ta vagen=o(. Efter nastan tva timmar var det antligen over och nu kanns det helt ok. Har dock bokat tid hos min huslakare imorgon bara for att var pa den sakra sidan, om inte annat for att fa superstarka ipren utskrivna da tjollerpillren jag hade idag inte bet alls!

8 kommentarer:

Meilita sa...

Stackare, hoppas du får nåra riktiga hästpiller och att du har en skön värmedyna eller ris/vetekudde.

Sist jag hade kramper fick jag lustgas och ryggmärgsbedövning ;-) Smärta är inget att leka med.

Världen är liten… sa...

Meilita: Tack, fick inga hastpiller utskrivna da dom annu inte vet vad som orsakade kramperna. Dock tog dom ett blodprov och ska undersoka det hela vidare, fortsattning foljer.

Anonym sa...

Jag tycker oxå synd om dig, inte roligt att ha ont. Hoppas du slipper det igen!

Kramar K

Världen är liten… sa...

K det ar jag: Tack snalla du, det var ingen hojdare kan jag saga. 8 av 10 pa smartskalan, var som sagt i tarar. Dom har inte hor tav sig annu sa jag tror att jag ska sla dom en signal.

Camillas lockar sa...

Usch. Låter hemskt. Hoppas de kan säga vad det är så du inte råkar ut för det igen.

Världen är liten… sa...

Camilla: Eller hur, det var inte kul. Jag har gjort lite efterforskningar pa egen hand, webmd.com ar min basta van, och kommit fram till att det kan vara en cysta.

Meilita sa...

En cysta.....HU!

Världen är liten… sa...

Meilita: Jepp,jag vet att en cysta later lite otrevligt men vad den ar sa hoppas jag att dom kan atgarda det.