söndag, oktober 7

Lattpaverkad

Maste vara lattpaverkad, har foljt Camillas blogg de senaste dagarna angaende hennes urinvagsinfektion, och nu har jag ocksa fatt en - gaaahhh! Har inte haft en sedan forra vintern, men nu ar den tillbaka och svider som fasiken! Varst ar nog anda trycket pa blasan, att det kanns som om man ar kissnodig non-stop fasta man precis varit pa toa. Har precis druckit ett stort glas vatten med citron och lite vinager, smakar fruktansvart illa sa jag hoppas verkligen det hjalper!

2 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Vad skönt att det gick över så snabbt! Det gjorde ju min också, med hjälp av tabletterna då då... Suck. Att man ska åka på sånt där...

Världen är liten… sa...

Camilla: Eller hur? Det varsta symptomen forsvann ganska snabbt men har faktiskt kant mig hangig och lite latt illamaende fram tills igar nar min van W. delade med sig av sina UVI-piller som hon fick av sin doktor. Hon fick dom utskrivit forra vintern och tanken ar att hon ska mota Olle i grind och ta ett eller tva piller varje gang hon kanner att en infektion ar pa g. Kanner mig i princip 100% idag, jatteskont!