fredag, oktober 26

Jobba Natt

Oj, vad jag ar sugen pa att umgas med vuxna manniskor ikvall!! Maken har jobbat natt hela veckan sa jag har varit den som varit ansvarig for Bonusen i princip fran morgon till kvall. Vi har skrivit Halloween kort, last bocker, tittat pa Simpsons, spelat dataspel, fixat med hans Halloween kostym, tittat pa Scooby-Doo(thank god for DVR!)m.m Inte for att det ar trakigt pa nagot vis, vi har haft kul men det ar ju liksom annorlunda kul..Efter ett par dagar utan vuxet sallskap borjar det kannas lite traligt, later jag hemsk eller forstar ni vad jag menar?

8 kommentarer:

Meilita sa...

Det är väl klart att du ska längta efter din man - konstigt vore det annars!

Världen är liten… sa...

Meilita: Jo det forstas, naturligtvis ar det Maken som jag saknar men jag skulle inte tacka nej till en kvall pa stan med nagra tjejkompisar heller=o)!

Meilita sa...

The life of parenting....

Världen är liten… sa...

Meilita: Sa sant, och man inser ju vilket j-kla lass ensamstaende foraldrar drar - all heder till dom!

Meilita sa...

Word!

Camillas lockar sa...

Skojar du? Yes, jag fattar vad du menar. Efter tre helger inom en månad ensam med Peo (pappan utomlands i tjänsteresor) tre dagar/två nätter... så är man nästan redo för hispan ;-}

Camillas lockar sa...

Och jag håller med dig. Ensamstående med småbarn gör ett amazing job!

Världen är liten… sa...

Camilla: Med smabarn ar det givetvis annu tuffare eftersom man inte kan kommunicera pa samma satt och man maste halla koll pa dom hela tiden. Jag och Bonusen kan atminstone gora saker tillsammans som vi bada tycker om, som att titta pa Simpsons eller lasa. Eller sa kan han spela playstation pa egen hand medans jag bloggar eller liknande.