lördag, mars 3

Gott humor och lokala kandisar

Visst ar det lustigt hur snabbt man kan bli pa gott humor bara man far lamna jobbet och komma hem=o)? Maken tyckte att jag gjort mig fortjant av en god middag sa vi begav oss ut till en av stans sportpubar som inte ligger allt for langt ifran huset. Precis nar vi var pa vag in sa var det ett annat par som var pa vag ut och gentleman som han ar sa haller maken upp dorren (jag stiger at sidan) och ut kommer en jattesot tjej som ursaktar sig och efter henne kommer en av stans lokala men numera nationella kandisar! Han heter Ian Johnson och spelar amerikansk fotboll i det lokala universitetslaget BSU som vann en stor nationell titel pa nyarsdagen detta ar. Det var/ar sa stort har i Boise och over hela sporttokiga USA (under ett par dagar atminstone)att motsvarigheten i Skelleftea skulle vara om AIK vann Elitserien eller atminstone kom till semifinal och du ovetande skulle halla upp dorren at Magnus Wernblom med fru! Naval Maken sa hej, gratulerade och skakade hand medans jag bara stod och glodde...Jag ar ju liksom inte lika van med det har med kandisar som han ar, eftersom han ar uppvuxen i L.A. och allting.

Inga kommentarer: