torsdag, mars 8

Los Angeles och Beslutsangest

Fore storre investeringar sasom flygbiljetter, elektronik, mobler etc gor jag alltid valdigt nogranna utredningar och jamforelser, alla web-sidor och alternativ ska kollas, skrivas ut, prisjamforas och funderas over. Ofta blir jag sa overvaldigad av all information som jag tar fram att sjalva beslutet blir enormt angestladdat, sa angestladdat att jag da och da drar mig ur i sista stund (typ precis nar jag ska uppge kontokortnummer) efter att jag spenderat timtal framfor datorn.
Som igar ikvall nar jag var online och letade efter flygbiljetter till L.A. over pask och hittade nagra for $217/styck, vilket ar cirka $100 under det normala, slog jag till? - naaa icke det! Istallet borjade jag leta och jamfora gud och hans mosters alla web-sidor och sitter nu har och har fortfarande inte kopt nagra biljetter...Till mitt forsvar ska sagas att jag igar kvall insag att jag glomt fraga chefen om ledigt sa jag ska fraga idag och kopa ikvall, ja banne mig sa far det bli!

1 kommentar:

Meilita sa...

Ibland är gräset grönast just där man står men det kan man ju inte veta om man inte kollar. Hoppas att du får ledigt och att biljetterna blir minst 100$ billigare!