lördag, mars 17

St. Paddy's Day & Hammarby

Forutom cykelkopet sa har hela dagen varit en forberedelse infor kvallens begivenheter. Vi sov extra lange, vi har planerat vara maltider och vi har druckit massor med vatten. Man skulle kunna tro att vi ska springa Lidingo loppet eller nagot liknande men nejda det ar St. Paddy's Day vilket betyder stort party vilket i sin tur betyder mangder av alkohol = gront ol! Vet inte hur det ar med er lasare men sjalv sa blir jag bara kansligare och kansligare med aren, dagen efter blir allt jobbigare - jag ar sa skor=o)! Detta kan dock undvikas om jag dricker massor med vatten under dagen och massor med vatten precis innan jag gar och lagger mig, det sistnamnda kan vara ett problem da det inte alltid ar forsta prioritet nar man kommer hem efter en lang kvall. Apropa gront sa hejar jag pa Hammarby i morgondagens bandyfinal, ha sa kul M. och hoppas ditt lag vinner!!

2 kommentarer:

Meilita sa...

Inte visste jag att ni hade irländskt påbrå ;-)
Föresten funkade Lidingöladdningen?

Världen är liten… sa...

Va, visste du inte det? Jattemanga fran El Salvador som har Irlandskt ursprung...=o) Lidingoladdningen funkade hur bra som helst!