söndag, mars 18

Kanslig och skor idag...

Vilken underbar kvall igar, det var sa varmt (+20) att vi kunde sitta pa uteserveringen hela kvallen - i mitten av mars! Fros inte alls trots att jag hade bade kortarmat och oppen-ta skor. Drack forsta olen redan vid 17.30 - tiden och hann med allt ifran Irish Car Bombs och Bagpipes till River Dance och Gin & Tonic innan vi beslutade oss for att det var dags for lite nattamat a la stans basta autentiska mexikanska tacos. Kom hem redan vid 23.30, vi hade a andra sidan varit i gang i over 6 timmar vi det laget sa det kandes helt ok. Maken somnade pa en gang medans jag tvingade i mig mangder med vatten innan jag sa gonatt. Vaknade vid 9-tiden och kande mig helt ok, lite smayrslig och orolig i magen men inget over det forvantade. Mar riktigt bra nu efter ett par koppar kaffe, cirka 2 liter vatten och en rejal frukost.

1 kommentar:

Meilita sa...

IrishCar Bombs -huvvaligen, förstår att ni var hemma före midnatt!!