torsdag, mars 15

March Madness

Turneringen har borjat och foretag runt om i USA kommer att forlora miljontals dollar de kommande veckorna pa grund av att deras anstallda kommer att vara mer fokuserade pa college basket an sitt faktiska jobb! Overallt har sk "brackets" fyllts i, pengar har satsas och atminstone har pa mitt jobb ar det "winner takes all'! 64 college lag fran hela USA ska fajtas om aran att bli College Champion 2007 och finalen gar av stapeln i Atlanta den 31 Mars. Det ar oerhort prestigefyllt att vinna detta, da det ar otroligt svart att sia om vem som kommer att vinna. Som min kara van W. t ex, hon vet ingenting om sport men kom 3:a totalt forra aret efter att ha valt vinnare av respektive matcher efter vilken skola som hade den basta maskoten alt. snyggaste matchtrojorna...

2 kommentarer:

Meilita sa...

Då tippar hon väl lätt segraren mellan gult/svart och gult/grönt. Det finns väl ingen människa som tycker att gult och grönt är snyggt?

btw.. Vilken är din taktik då?

Världen är liten… sa...

Ar som du vet ganska sportintresserad + att maken ar OERHORT sportintresserad sa jag tror(observera tror!) mig ha en hyfsad koll pa de olika lagen. Sa min taktik ar nog tur blandat med research, har just nu 5 vinster och endast 1 forlust sa jag ar fortfarande med i toppstriden!