tisdag, mars 20

Relay for Life


Bilden togs i agusti forra aret nar jag, Maken och makens son C. deltog i ett valgorenhets evenemang arrangerat av Amerikanska Cancer Forbundet. Vart lag hade samlat in pengar for cancerforskning och forbundit oss att ga i 12 timmar i strack, inte alla pa en gang forstas utan vi turades om sa att alla i laget gick en timme var fran 18.00 till 06.00 morgonen darpa. Dagen till ara var givetvis den varmaste pa hela sommaren, det var hela +45 i skuggan, och var lilla familj hade givetvis forsta passet mellan 18-19! Det var riktigt hett och vi drack litervis med vatten, men det gick battre an forvantat och vad ar lite solsting jamfort med en cancer diagnos? Anledningen till att jag berattar allt detta ar jag igar kvalll anmalde oss till arets upplaga av Relay for Life, och jag kanner mig riktigt peppad!

Inga kommentarer: