måndag, januari 14

Att blogga eller inte blogga, det ar fragan?!

Det finns saker som jag vill beratta, som jag vill dela med mig av men som kanns allt for privata. Jag har sagt det forr och jag sager det igen, det ar skillnad pa att vara personlig och privat men gransen daremellan kan vara ganska vag och suddig. Nar dessa privata tankar upptar alltfor mycket av min tid foljer oftast bloggskugga, inte for att jag inte har tid att blogga men for att jag inte har nagot att dela med mig av och inte vill "hitta pa nagot" bara for bloggandets skull.

4 kommentarer:

Meilita sa...

Vill du maila av dig lite tankar så vet du adressen!

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar! Jag känner likadant. Det finns ju saker och ting som man kanske inte vill berätta för hela världen samtidigt som man ändå behöver få prata/skriva av sig till någon. Att höra andra utomståendes åsikter är viktigt ibland. Det gäller ju att hitta någon man kan prata med. Vi känner ju inte varandra så bra ännu (jag menar det var ju så länge sen vi gick skola ihop å det var ju då det, man har väl ändrats lite kan jag tänka) men är på god väg hoppas jag...så vill du får du gärna skriva till mig oxå.

Världen är liten… sa...

Meilita: Tack sota du, kanns bra att veta om behovet tranger pa allt for mycket!
K det ar jag: Visst ar det svart?! Tack for stodet, kanner ocksa att vi ar pa god vag mot en vanskap trots att vi inte traffats pa sa lange=o). Ah forhoppningsvis kanske vi kan traffas i sommar nar jag kommer till Sverige, du, jag, Konstapeln och U.?

Anonym sa...

Åh...hur kul vore inte det! Klart vi ska träffas, jag längtar redan :)