torsdag, januari 31

Boktips

Oj, oj, oj laste precis ut Man som hatar kvinnor av den framlidne Stieg Larsson, s-tan i gatan vad den var bra!! Rekommenderas till alla som tycker om en riktigt bra kriminalare men egentligen till alla som tycker om att lasa en riktigt bra bok, en sadan dar bok som man inte kan lagga ifran sig som man bara MASTE lasa ett kapitel till av. Har aven nasta bok, Flickan som lekte med elden, men jag har lovat Maken att vanta ett par dagar innan jag borjar lasa den da jag blir sa himla asocial=o). Ah som lite kuriosa sa omnams bade Norsjo och Skelleftea flera ganger i boken!

4 kommentarer:

Dorisettan sa...

Förstår du lyckan när jag trillade över denna pageturner när jag var hemma och sjukskriven! Plötsligt var det inte trist att ligga hemma hela dagen utan en fröjd.
Underbart för dig att du har 2 böcker kvar!

Världen är liten… sa...

Doris: Jag forstar precis da jag helst VILLE sjukskriva mig sa att jag kunde ligga hemma och lasa hela dagen!!

Meilita sa...

Hm - jag ska spara de där tills jag har tid att försvinna....

Världen är liten… sa...

Meilita: Gor det, men lova att du laser dom - du kommer inte att angra dig!