tisdag, januari 8

Stor och Rod

Gissa vem som var tvungen att kora fram och tillbaka till Bonusens skola med full varningsblinkers igar? Yeap, moi - fasiken vad jag skamdes...Har som sagt en lanebil som jag inte ar fullt bekant med och rakade (var givetvis superstressad!) trycka in knappen for varningsblinkers av misstag medan jag gjorde nagot annat och kunde sedan inte hitta knappfan igen!! Hittade den forst nar jag var hemma igen och naturligtvis var den stor och rod, och mitt framfor nasan...

4 kommentarer:

Meilita sa...

Varning på stan!! Ha ha ha ha

Världen är liten… sa...

Meilita: Ringde i panik till Maken och fragade om han visste vart knappen var, han forsokte sa gott han kunde men kunde tyvarr inte hjalpa mig. Till slut var jag ju tvungen att aka ivag med blinkers pa eftersom jag visste at Bonusen vantade pa mig, skamdes som en hund...

Anonym sa...

Hahaha...jag kan inte sluta fnissa :)

Världen är liten… sa...

K det ar jag: Kan saga att det var inga problem for mig att halla mig for skratt...Nu sa har efterat ar det ju hur roligt som helst=o).