torsdag, januari 24

Sju Sanningar

Utmanad av Meilita, och det var faktiskt lattare an jag trodde!

1) Forutom sushi, sa ar min favoritratt mammas leverbiffar med graddsas, mandelpotatis och lingonsylt.
2) Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli/jobba med nar jag blir "stor".
3) Jag trodde att jag vid det har laget skulle ha klattrat hogre pa karriarstegen an vad jag har gjort. Var liksom tvungen att borja om fran borjan nar jag flyttade till USA.
4) Har aldrig vagt sa mycket som jag vager just nu, dock trivs jag med det da jag varit underviktig i nastan hela mitt liv.
5) Var riktigt duktig pa att sjunga nar jag var liten, tyvarr sa forsvann den talangen i puberteten och nu kan jag bara sjunga om nagon annan tar ton forst.
6) Ar inte radd for att bli gammal men har lite angest over rynkorna runt ogonen och pannan som borjar bli alltmer synliga.
7) Irriterad over att jag har finnar trots att jag ar 34 ar, trodde liksom att det besvaret skulle vara over vid det har laget.

Kom igen Jag Andas, din tur att skriva av dig!

1 kommentar:

Kapybaran sa...

Vi sticker om drygt en vecka och blir borta i sex veckor :-)

http://kapybaran.blogspot.com/2007/09/drmresan.html