torsdag, september 11

Listan

Den här listan kommer från Linda K, för er som inte läser hennes blogg - börja nu!

Klädbutik - Är "periodare" när det kommer till shopping av kläder men måste jag välja så blir det Ann Taylor Loft.
Inredningsbutik - Här i USA får svaret bli Ikea, i Sverige finns sådant mångfald att jag tyvärr inte kan välja en.
Godis - Marabou choklad med daim
Stad - Hmmm, får nog bli Stockholm.
Dryck - Vatten och Gin & Tonic
Musik - Just nu, Brandi Carlile. Alltid, U2.
TV-serie - Sport evenemang, Food Network och alla program som har med graviditet och förlossning att göra!
Film - Ingen speciell just nu
Träning - Inte mycket just nu, en liten promenad eller cykeltur här och där.
Bakverk - Kanelbullar
Kaffe - Ja tack, men bara en halv kopp.
Land - Sverige
Mat - Sushi, om jag hade pengar....
Smycke - Ett halssmycke med ett blått hjärta och en silverkedja, jättefint smycke som jag fått av maken. Åsså vigselringen förstås!
Rum - Vardagsrummet
Tjej - Jennifer Anniston
Kille - Bono i U2
Fik - Hemma hos någon i Sverige
Frukt - Banan eller mango

4 kommentarer:

Kapybaran sa...

åh, Ann Taylor Loft -på din rek var jag där när jag tjänsteresade t houston i våras -och oj, vad jag hade kunna shoppa ihjäl mig där!
ääääääääälskar skjortan jag till slut köpte.

Världen är liten… sa...

Kapybaran: Visst är det en underbar affär!? Jag vågar inte ens gå in om jag har dåligt med pengar då det alltid känns som om jag vill köpa halva affärn!

annelie sa...

Jag knycker den till min blogg :D

Världen är liten… sa...

Annelie: Går bra det=o), det är det som är meningen.