lördag, september 13

Varmt

Men oj vad varmt det var, hade trekvartsbyxor och en kortärmat och svettades ändå som en gris! Har inte sett någon exakt temperatur men skulle gissa att det var runt +30C, klarblå himmel och i princip vindstilla - pust och stön! Det första jag gjorde när jag kom hem var att slita av mig kläderna i hallen och rusa in duschen, en kall dusch var mumma för denna gravida kropp=o). Har nog tom fått lite färg idag, himla tur att jag smörjde in mig annars hade jag nog varit röd som en kräfta vid det här laget.

4 kommentarer:

Kapybaran sa...

du får inte mycket sympati från regnochruskniograderstockholm iaf :P

Världen är liten… sa...

Kapybaran:Ha ha, jag insåg att jag inte skulle få alltför många "stackars dig" från frusna svenskar!

Meilita sa...

Jomen oj - det lät ju jobbigt. Här är det morgonskrap och mössa på. Har själv fått lite färg av kylan på kinderna ;-)

Världen är liten… sa...

Meilita:=o)