onsdag, maj 2

Ett Angenamt Problem

Visst ar det lustigt hur allting alltid verkar handa pa en och samma gang? Det kan vara dott i flera manader, inget nytt att rapportera allting snurrar pa som det ska etc. Sedan helt plotsligt kommer tva olika erbjudanden inom loppet av en vecka som jag maste ta stallning till! Det ena ar en intervju for ett jobb pa ett Media/Software foretag och det andra ar ocksa ett jobberbjudande men pa mitt nuvarande jobb, det sistnamnda har varit uppe i luften sedan efter jul och till slut blev jag sa trott pa deras velande att jag bestamde mig for att leta pa annat hall...Namnde detta for velputtarna och j-klar vilken fart det blev, sa nu verkar det som om vi ska ha ett mote pa fredag och diskutera mina nya arbetsuppgifter (har dock fatt liknande loften tidigare i var utan att nagot hant sa jag tar det hela med en nypa salt)...Wish Me Luck=o)!!

2 kommentarer:

Meilita sa...

Så spännande!!
*håller tummarna att det blir super för dig*

Anonym sa...

Lycka till lilla Samba! :-)