fredag, maj 25

Lista

Hittade den har listan hos den underbart roliga Fotbollsfrun!

ACCESSOARER
Väska: Rod, fuskskinn fran JC Penny
Plånbok: Svart fuskskinn, krokodilmonster ocksa fran JC Penny
Solglasögon: Stora, fran The Dollar Store (exklusivt sa det forslar...)

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony ericsson Z525
Tv: Ingen aning, gammalt skrap i vantan pa den nya plasmatvn som jag lovat maken
Dator: Toshiba

BADRUM
Tandkräm: Colgate Total, tror jag
Tvål: Dove Cucumber
Hårprodukt: Mousse och spray
Huvudvärkstablett: Ibuprofen 100 och 400 mg
Doft: Ingen tycker det racker med min kroppslotion och harspray
Hudkräm: Neutrogena Intensive Hydration SPF 15
Till ansiktet: Neutrogena Clear Pore Cleanser
Schampo: Pureology
Balsam: Pureology med mint - otroligt uppiggande pa morgonen!

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Vichy Noveau Grape frukt (tror jag, minns inte riktigt)
Vin: Rott, Yellowtail Shiraz
Bröd: Knäcke
Choklad: Marabou

HEMMA
Säng: Sealy
Lakan: Bed Bath and Beyond
Porslin: Vet ej, vinglas fran Kosta Boda

FÄRDMEDEL
Bil: Chevrolet Blazer 2000
Flygbolag: Det billigaste
Taxibolag: Orange Cabs

MEDIA
Magasin: Ma Bra, Amelia och O (Oprah's tidning)
Tv-kanal: Food Network
Dagstidning: Norran
Sajt: Aftonbladet.se

ÖVRIGT
Frisörsalong: Klipper haret var tionde vecka hemma hos min frissa som tagit lang-mamma-ledigt.
Bank: US Bank
Cykel: En rod och fin cykel med vita blommor, hur fin som helst!

Inga kommentarer: