måndag, maj 14

Upprord och Besviken

Maken ar upprord och besviken, det blir inte Sacramento - atminstone inte i ar... Jag ville fundera pa det, det ar ju trots allt ett ganska stort beslut, och sa att innan helgen var over sa skulle jag ha bestamt mig. Vilket jag gjorde och vi bestamde att han skulle skicka en ansokan nu pa morgonen. Problemet ar bara att alla 4 positioner redan ar borta, de annonserade dem forra mandagen och idag (en vecka senare) ar alla redan tagna.. Han ringde mig innan jobbet, han borjar 7.30 och jag borjar 8.00, och jag har sallan eller aldrig hort honom sa besviken och upprord som han lat pa telefonen. Kanns som om det ar mitt fel da han ville ansoka pa en gang (han visste att de skulle ga at som smor i solsken), medans jag forst ville invanta resultatet fran intervjun och sedan fundera pa det ett tag. Trodde liksom inte att platserna skulle ga at sadar snabbt..Naja, mitt mantra i livet ar att allting hander av en anledning, det var inte meningen att vi skulle aka dit just nu. Jag vet inte varfor, men sa var det bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn gumman, Sacramento finns kvar! O som du säger, du kunde väl inte veta att de skulle försvinna så snabbt, det var ju ett stort beslut att fundera över!

Världen är liten… sa...

Sant, jag tyckte jag var riktigt snabb jag menar det tog mig mindre an en vecka att fatta beslutet... Det ar ju lite annars nar man maste salja hus etc, ar ju liksom inte lika flexibel som for 10 ar sedan nar allt man agde rymdes i en sportbag=o).