torsdag, maj 24

Inte popular...


Min "kara" kissemiss luktar skit! Det hela borjade igarkvall da jag helt ovetande lag pa sangen och laste, jag hor ett litet mjau och Cozmo hoppar upp pa sangen. Mysigt tanker jag, lagg dig ner har brevid mig sa kan vi gosa medans jag laser min bok, 3 sekunder senare kanner jag att han luktar bajs, jag flyger upp fran sangen, bloter toappaper, grabbar tag i kissen och borjar torka...3 omgangar senare ar han ren men stanken ar kvar, jagar honom nerfor trappen samtidigt som jag sjunger " Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you..."! Byter sedan lakan trots att man inte kan se nagra spar men bara tanken pa att han suttit dar med sin smutsiga lilla rumpa gor mig lite illamaende..
Tyvarr slutar inte denna lilla historia dar, utan nu pa morgonen mots jag av en liten intorkad "klump" pa vardagsrumgolvet. Verkar som om kattf-n har suttit pa arschlet och dragit sig runt med framtassarna (ni vet som hundar i lopen gor) for att bli av med ev rester som hangde kvar. Har sett det forr och vet att han gor detta...Sager bara, himla tur att inte Maken trampade i detta imorse for da hade Cozmo formodligen varit i katthimlen vid det har laget..

4 kommentarer:

Meilita sa...

Hoppas verkligen inte att ni har heltäckningsmatta...eller det kanske inte är modernt längre i staterna.

Världen är liten… sa...

Jora det ar fortfarande modernt trots att folk gar med skor inomhus!! Fattar ingenting..
Vi la dock nytt sk klickgolv pa nedervaningen forra sommaren, sa det ar latt att rengora.

Dorisettan sa...

HA HA HA!
Inget roar mig som kiss-och bajs incidenter.
Är det taskigt att raka bort pälsen i de där kritiska regionerna???

Världen är liten… sa...

Dorisettan: *garv*, jo kiss- och bajs incidenter ar alltid roliga, speciellt nar det ar nagon annan som drabbas=o)!! Funderar faktiskt starkt pa att raka honom i de sk kritiska regionerna, han ar innekatt sa ingen av de andra tuffare katterna ute pa stan kommer nansin att se!