tisdag, maj 8

Intervjun

Tror att det gick riktigt bra igar, man vet ju aldrig men det kandes som jag lyckades framhava mina basta sidor utan att vara arrogant eller prata for mycket. Efter sjalva fick intervjun fick jag aven traffa de tva hogsta honsen, vilket jag tar som ett valdigt gott tecken, i cirka 10 min och det kandes ocksa bra. Har som sagt intervjuat for detta foretag tidigare (ganska exakt ett ar sedan) och de ville anstalla mig men det var tvungen att skippa den tilltankta positionen pga farre kunder an vantat. Foretaget har dock tagit fart sedan dess och har numera 22 anstallda, www.balihoo.com om ni vill lasa mer (information om jobbet som jag sokt finns under careers och Advertising Media Researcher). Vi far se, forsoker att inte hoppas for mycket da jag inte vill bli sadar superbesviken igen...De sa att de skulle hora av sig inom tva veckor sa nu ar det bara att halla tummarna=o)!

Inga kommentarer: