måndag, maj 14

Vuxenpoang.com

Fick det har testet, www.vuxenpoang.com, via e-mail av min kara van U., och ja har ar resultatet....

Herre gud, jag ar 40.7 ar enligt testet!! Testet gav mig dock vissa rad for att fa ner min alder;

* Ak till Hultfredsfestivalen och inte till Kina.
- Jag vill inte sova i talt pa nagon leraker, det ar jag for gammal for - jag vill se och upptacka Kina!!

* Ge port din krukvaxter till grannen.
- Jag tycker om mina vaxter, jag har bara 2 stycken och jag beraknar att de kommer att do inom ett ar.

* Drick ol.
- Jag dricker ol emellanat, men bra for att jag varvar det med lite rodvin da och da star jag alltsa med en fot i graven???

Och slutligen min favorit=o):

* Flytta ihop med nagra kompisar.
- Hmmm, tror inte att maken skulle uppskatta detta lilla tips, han skulle nog bli valdigt fundersam och forvanad.

Inga kommentarer: