måndag, maj 21

Man pallar ju inte langre..

Jag erkanner: jag ar nu officiellt for gammal for att parta en hel helg!! Oh, nej det handlar inte om ork (aven om jag ar valdigt sliten idag..) utan det handlar om vilja, jag vill helt enklet inte ga ut och bli berusad tva kvallar pa raken..Saknar helt enkelt motivation, been there done that. Missforsta mig inte, jag kan dricka ett par glas vin saval fredag- som lordagkvall men att ga ut till en bar/nattklubb tva kvallar i rad finns inte pa min radar langre. Naturligtvis gick vi ute bade fredag och lordag i helgen, men fasiken vad vi fick kampa for att motivera varandra andra kvallen. Ah vi hade kul nar vi val kom ut, men om jag hade varit hemma i Boise hade det definitivt blivit en hyrfilm istallet for utgangskvall pa lordagen.

3 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Jag är definitivt för gammal för att vara ute och ränna på helgen. Kanske en kväll, men inte hemgång på morgonkvisten. Skulle aldrig palla ännu mindre sömn än det redan blir. Suuuuck.

Världen är liten… sa...

Forstar precis, skulle inte heller palla om jag var tvungen att fungera pa cirka 4 timmars somn per natt. Nu har vi ju inga barn annu sa vi kan sova ut dagen efter och foljande natt, men jag kanner att det ar motivationen som tryter...Vill inte langre, been there done that nar jag jobbade inom restaurangbranschen nar jag var i 20-ars aldern.

Meilita sa...

Två kvällar på raken....hm - kan inte minnas när det hände sist. Nån midsommar long time ago när Skirvingen fortfarande fanns!

Nä efter trettio blir man klok och förståndig och betydligt mer bakis även om det minskat sen rökarna försvann från uteställerna!

Party on kära P