tisdag, juni 12

Hamnden ar Ljuv!

Sag en sadan har bil igar (fasiken vad jag surrar om bilar nu for tiden!), rod Volvo cab med vita ladersaten - hur snygg som helst! Det intressanta var dock inte sjalva bilen utan den personliga registreringskylten som sa "Betrayal"....Hmmm, man undrar ju vad som ligger bakom men om jag far gissa sa kanns det som en det ar en nybliven ex-fru vars man var otrogen! Hamnden ar ljuv, och fy fasiken vad skont att ha sa mycket pengar att man kan unna sig sjalv en sadan vacker och ljuv hamnd!

4 kommentarer:

Meilita sa...

Vad skulle det stå på din reg-skylt?

Världen är liten… sa...

Om jag var ex-fru - revenge! Om jag skulle valja for min nuvarande situation, hmmm kanske "Njuta" eller "Svensk" eller kanske "Glad"? Vad skulle det sta pa din?

Meilita sa...

Meilita så klart!

Världen är liten… sa...

Sa klart=o)!