måndag, juni 11

Idioter pa vagarna

Ar det nagot som gor mig riktigt irriterad sa ar de dessa bilar, hur fasiken kan man ens kopa ett sadant har monster?! Sjalvklart kompenserar personen (formodligen en man..)i fraga for nagot nar dom koper en sadna har bil, grus i vallingen, betong i sandladan eller en extremt liten....Ja ni vet vad jag pratar om! Forutom det faktum att den suger bensin som en svamp sa ar den ocksa extremt farlig vid en eventuell krock, na inte for personen som sitter i Hummern utan stackaren i den andra bilen... Vander demonstrativt bort huvudet varje gang jag ser en samtidigt som jag tanker "J-kla pucko, hoppas dina avbetalningar och bensinrakningar ar lika gigantiska som ditt miljomonster till bil!!"

2 kommentarer:

Meilita sa...

Förlåt men jag tycker dom är skitcoola och skulle med all säkerhet köpa en om jag
A: vore rik
B: inte brydde mig om miljön

"My Toyota is fantastic"

Världen är liten… sa...

Du behover inte be om ursakt=o), smaken ar som baken. Jag blir bara sa himla arg varje gang jag ser en, och har i USA sa blir det nastan en gang per dag!