onsdag, juni 27

Kanns som om jag har forlorat ett par hjarnceller..

Jag har officiellt forlorat 1 timme av mitt liv..Hade inte tankt se Larry Kings intervju med Paris Hilton, hade inget intresse av det och anda har jag suttit som klistrad den senaste timmen - varfor?! Maken ar inte hemma, han jobbar natt hela den har veckan. En annan anledning ar att jag precis skulle ata middag och det var verkligen inget att se pa tv, zappade igenom alla kanaler (vi har narmare 80 kanaler) och Larry Kings intervju var det enda som kandes atminstone lite intressant. Forstar inte varfor jag kanner att jag maste forklara mig, nagon som vet?

5 kommentarer:

Dorisettan sa...

Kära du!
Inte ska du skämmas för att du gluttade på intervjun. Om inte annat så var det nödvändigt i syfte att kunna kallkonversera lite med arbetskompisar, grannar och annat löst folk. Däremot borde du nog skämmas lite över att titta på TV under middagen!

Kapybaran sa...

hahaha! är det inte springsteen som gjort en låt om ditt dilemma? xx channels and nothing on, typ.

men håller med dorisettan, säkert ett måste om du ska hänga med i kaffesnacket...

Världen är liten… sa...

Dorisettan; Det ar nog sant maste ha koll pa laget, dock skams jag inte over att jag ser pa tv nar jag ater middag sjalv. Det ar ju en annan sak om maken ar hemma eller om jag hade barn, then it's a big no no.
Kapybaran:Eller hur, helt vansinnigt att det inte finns nagonting att se trots att vi har sa manga kanaler! Visst finns det intressanta program men da ar det sa forb-nnat manga reklamavbrott att till slut har man glomt bort vad programmet handlade om.

Meilita sa...

Sa hon nåt briljant då?

Världen är liten… sa...

Meilita: Inte direkt, men hon verkar valdigt snall och valuppfostrad. Dock slogs jag av hur otroligt TRAKIG hon verkar vara, bara blaaahhhh!