lördag, juni 16

Otrolig historia om overlevnad

Hur fantastiskt ar inte det har?! Otroligt stark liten tjej, grat givetvis floder nar jag laste artikeln..Vet inte vad det ar men ju aldre jag blir desto narmare har jag att ta till tararna, det hander jatteofta att jag laser om eller ser saval en sorglig som en positiv historia rorande helt okanda manniskor och kommer pa mig sjalv med tararna strommande nerfor mina kinder. Grat t ex senast igar nar jag laste bloggen Camillas Lockar och inlagget fran youtube om den blivande operasangaren - sa ovantat och sa vackert!

4 kommentarer:

Meilita sa...

Jag är likadan - blir tårögd för minsta lilla. *snörvel*

Dorisettan sa...

Åh nej! Mina ögon är helt torra!!! (Är jag känslomässigt störd? Är jag en musikalisk idiot? Är jag galen som erkänner att ögonen är torra?!)

Däremot undrar jag vad som hände med killen sen? Vet någon? Det var ju onekligen ett nöje att höra honom "gå loss".

Dorisettan sa...

Alltså - däremot var det ju omöjligt att inte gråta en skvätt för den lilla flickan!

Ville bara förtydliga det så ingen tar mig för ett monster...

Världen är liten… sa...

Meilita: Vad skont att jag inte ar ensam=o)
Dorisettan: You're a monster=o)! Bara 5 ar gammal och hon drar sig upp ur vattnet med hjalp av en gren - hur starkt som helst! Ang operasangaren, jag maste googla hans namn.