måndag, augusti 18

Gummiproblem

Oj vad jag svor igår, s-tan i gatan vad arg jag var i cirka 2 minuter!! Kom ut ifrån kvartersbutiken, vår motsvarighet till OBS stormarknad hade nämligen ingen sparris, glad i hågen, sparris i hand och flipflops på fötterna när det helt plötsligt blev tvärstopp precis utanför dom automatiska dörrarna - hjälp jag satt fast! Anledningen? Nån j-kla idiot hade spottat ut sitt tuggummi precis utanför dörrarna trots att det finns 3, jag upprepar 3 papperskorgar inom en 2 meters radie, jag menar hur lat får man bli???Åh naturligtvis trampade lilla jag rakt på denna äckliga massa- grrrrrr!!

4 kommentarer:

Karriärmamman sa...

Gummiproblem kan man ha av varierande karaktär. Att trampa på ett tuggat sådant måste vara en av det mest otrevliga anledningarna. Och va?? Bara 70 dagar kvar!! :O

Världen är liten… sa...

Karriärmamman: Yeap, helt klart.
Jag vet, min lilla widget hade visst hakat upp sig och halkat tillbaka till v.19 och visade att jag hade hela 147 dagar kvar, men eftersom jag startade v. 30 idag så är ju 70 dagar mer korrekt=o).

Meilita sa...

Tyckte det var konstigt att du hade över hundra dagar kvar. Jag menar hur länge hade du tänkt gå omkring och ha halsbränna frivilligt?!

70 dagar kvar låter ju helt grejit!
*lyllo*

Världen är liten… sa...

Meilita: Precis min tanke, kommer nog att sakna min halsbränna...NOT! 70 dagar är ju ingenting, känner mig nästan lite stressad.